czwartek, 31 lipca 2014

` Prolog

Londyn 31.12.2020

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, by zmienić bieg wydarzeń z góry przewidziany przez los?
Jakie konsekwencje pociągnie za sobą decyzja podjęta wbrew przyjętym regułom gry...
Gdyby odpowiedź była prosta i nie wiązała się z falą niekontrolowanych zdarzeń może mogłabym powiedzieć, że nie kosztowało mnie to nic.
Jednak jedyne co po tym wszystkim przychodzi mi do głowy to stwierdzenie, że nawet jeśli ból bywał nie do zniesienia, a poniesiona strata jest niewyobrażalnie wielka to cholera... było warto.



` z pamiętnika Hermiony


~ krótko, aczkolwiek wkrótce ukaże się rozdział pierwszy.
Pilnie poszukuję bety dla mojego opowiadania !
Z góry dziękuję za każde wasze odwiedziny :)
Pozdrawiam!  

7 komentarzy:

  1. Kocham cb Martuś <3 Czekam na nowe rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W podlizywaniu się jesteś najlepszy :))))))))))))
    ale dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog niewiele mówi, ale intryguje. Zobaczymy co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawiłam na minimum by zbyt wiele nie zdradzić, a jedynie zaintrygować :3

      Usuń
  4. Krótko, ale bardzo ciekawie. Czy zdjęcie które wstawiłaś na początku nie jest przypadkowe?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawie... Niewiele ukazałaś i to w tym wszystkim jest fajne - bo zdążyłaś mnie zaciekawić :D Lecę czytać rozdział pierwszy.
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam na: http://twarz-z-cienia.blogspot.de/
    Twoja Scarlett <3

    OdpowiedzUsuń

Your opinion about my story.